Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów oraz w celu usprawnienia ich i naszej pracy planujemy w niedługim czasie uruchomienie platformy B2B do składania zamówień hurtowych.

Zamówienia można składać całodobowo. Nasze produkty dystrybuujemy na terenie całej Polski, a wysyłany towar jest odpowiednio zapakowany i dokładamy wszelkich starań aby dotarł do naszych odbiorców w stanie nienaruszonym.

Do nawiązania współpracy należy na adres biuro@nanovital.pl wysłać prośbę o dostęp do poziomu cen hurtowych,a także dane firmy (NIP, REGON, adres siedziby i adres wysyłki, adres mailowy).

Prosimy zrobić to dokładnie i uważnie gdyż na te dane zostanie później wystawiony dokument sprzedaży i nadana przesyłka.

Zamówienia prosimy składać telefonicznie (504 299 828) od pn - pt w godzinach 8:00-18:00 lub całodobowo droga elektroniczna na adres biuro@nanovital.pl

Minimalna wartość zamówienia przy uwzględnieniu cen hurtowych z darmową dostawą wynosi 300 zł brutto. Zamówienie realizujemy do 1-2 dni roboczych.

Wszelkie braki lub uszkodzenia w dostarczonym towarze należy zgłaszać pisemnie na adres: biuro@nanovital.pl nie później niż 24 godziny od otrzymania przesyłki. Jeżeli, w przypadku dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej, podczas odbioru stwierdzono uszkodzenia w przesyłce lub towarze, należy koniecznie (wraz z kurierem) sporządzić protokół szkody. Oryginał w/w protokołu prosimy przesłać do siedziby naszej firmy nie później niż w ciągu 7 dni roboczych.

Preferowana forma płatności: przedpłata na konto bankowe lub płatność gotówką przy odbiorze.